lauantai 7. heinäkuuta 2012

Shopping !

Elikkä siis tulin mun iskälle vantaalle ja olin sopinu että meen mun veljen kihlatun kanssa hevostavarakauppoihin.Mun piti siis ostaa vain ratastushousut...
Ekana käytii horzen liikkeessä.
Sieltä mun mukaa lähti yli ihanat meksikolaiset suitset, jotka menee toville käyttöön jos istuu päähän.





Meksikolaiset suitset (mukana kangasohjat), mustat, full, 47,00€
Suitsissa hienot timantti koristelut ja keskellä on valkoinen villa pehmuste

Sitte mentii käymää hööksissä, mistä mukaa tarttu vähä enemmäntavaraa, vaikkei pitänykkää ostaa niin paljoo :D


 Thiedemanohjat, musta, Full , 29,00€



Crw ratsastushousut, kokopaikkaset, ruskeat, 67,90€



Crw ratsastushanskat, mustat, tarra kiinnitys, 12,90€

Ja sitten sain vielä ihan kuin uudet ratsastushousut veljen kihlatulta !



Eurohunter, rudulliset , n.80€ uutena

Sitten vähä muita kuulumisia. Elikkä Tovi sai rokotuksen perjantaina ja kolmepäivää pitää olla hikoomatta, joten maanantaina tulee kevyt maasto lenkki päivä. Meillä on nyt seuraavana keskiviikkona yksityisvalmennus kotitallilla ja valmentaja läpirtsastaa Tovin ensiviikolla. Ihanaa päästä vihdoin valmentajan treeniin , koska yksin kun ratsastaa ei niitä omia virheitä niin huomaakkaan. Koitan alkaa käydä viikottain valmennuksessa ja parantaa omaa istuntaa ja tuntumaa hevoseen. Toivottavasti valmennuksen tulos alkaa näkyä :)

Kisoihin on vielä parikuukautta. Eli syys-lokakuussa meillä on 3-5 kilpailut 80cm esteessä. Koska oon hommaamassa aluelupaa että kisoja olis vähä suuremmalla alueella kun vain lähitalleilla. Siihen että saan alueluvan tartten kaksi 80cm rataa max 8 virhepisteellä. Eli tulevina kisoina en ratsasta aikaa vastaan , vaan puhdas rata on se mihin tähtäämme. Nyt kun hevosella on rokotus nii nyt saa sillä kilpailla ainakin :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti